صدای مشتری


با استفاده از درگاه الکترونیکی صدای مشتری می‌توانید هرگونه سوال، پیشنهاد، انتقاد یا مشکل را گزارش و پیگیری کنید. بعد از ورود به درگاه با تکمیل فرم .کارشناسان مبین‌نت در کمتر از ۲۴ ساعت با شما تماس خواهند گرفت. با توجه به اینکه بررسی صحت اطلاعات ثبت شده در فرم به‌صورت خودکار انجام می‌شود و تنها در صورت تطابق اطلاعات با پرونده شما درخواست کامل خواهد شد، لطفاً در ورود اطلاعات دقت کنید.
لطفا توجه داشته باشید شناسه اشتراک WiMAX زیر مودم ثبت شده است. هم‌چنین شناسه اشتراک TD-LTE در هنگام تحویل سرویس توسط عامل نصب به همراه کارت شناسه تحویل داده شده است.



ورود به درگاه صدای مشتری